האתר ע"ש מרים יחיאלי

תגובת אמונה לכתבה בערוץ 2

אמש, נר חמישי של חג האור, נפלה עלינו כתבה אפלה ומכאיבה בערוץ 2. היא לא נולדה משום מקום, אלא מצירוף העובדות הבאות: מחד, מאבק מכוער לקראת בחירות (שלא קשור בהנהלת אמונה), על ארגון העובדים היציג של העובדות, ומאידך – אירוע נקודתי חמור מאד כשלעצמו, במעון בדרום.

המקרה בדרום נמצא בחקירה, וכדרכנו – פעלנו ונפעל באפס סלחנות. בינתיים העובדות מושהות והארוע מטופל באופן הנכון והמקצועי ביותר. לעומת זאת, הטענות האחרות שהושמעו, מבוססות לצערנו על סילופים, השמצות ורבעי אמיתות. אנו דוחים אותם מכל וכל. לצערנו תגובותינו העיניניות הובאו באופן בלתי הולם ולא ממצה.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=".vc_custom_1462093691681{margin-bottom: 30px !important;}"][vc_column width="1/2"][vc_column_text]אנו גאים במחנכות שלנו, ומוקירים את עובדותינו המסורות והמקצועיות. משוכנעים כי משפחת אמונה תצא מחוזקת ממשבר זה שנכפה עלינו שלא בטובתנו. אנו מודים למאות הפניות שקיבלנו החל מאמש. פניות התומכות באמונה ומחזקות אותנו.

משוכנעים בדרכנו וגאים בהצלחותינו, נדע להתמודד גם עם הקשיים וחצאי האמיתות כי בסוף, כידוע, מנצחת תמיד האמת. נמשיך להעלות כל השנה אור של חינוך ואור של חיוך בכל 135 מעונות אמונה ולכל 9000 ילדי אמונה ומשפחותיהם.
חנוכה שמח.