האתר ע"ש מרים יחיאלי

מראה זוהר-ערב מחווה ללידיה זוהר

מפגש מרשים של אהבה ומחווה נערך השבוע בתל אביב לכבודה של לידיה זוהר ולציון 25 שנות פעילות של מועדון נשות עסקים אותו לידיה הגתה, יזמה וניהלה כל השנים. במסגרת המדור למפעלים כספיים ב"אמונה", בראשו עמדה.
בחצי יובל השנים הללו, גייס המועדון אלפי תרומות-גדולות יותר ופחות-לרווחתם וקידומם של ילדים חסרי יכולת ואמצעים, לטובת כפרי הנוער, המעונות הרב תכליתיים וכל מוסד ו/או מיזם של אמונה בתחומי חברה ורווחה.
יו"ר המועדון, פרופ' מינה וסטמן, תיארה בהרחבה את דרכן המשולבת של פעילות המועדון ושל לידיה, שהיתה הרוח החיה בו, וגילתה מאז ומתמיד אחריות, אומץ ויוזמה מקורית "על פי תורת הניהול המודרני, היא הייתה גם המנהלת שידעה לעשות את הדברים נכון, וגם המנהיגה שהשכילה לעשות את הדברים נכון".
יו"ר אמונה, הגב' ליאורה מינקה העלתה על נס את סיפור ההצלחה הפנטסטי של מועדון נשות עסקים וקריירה שממשיך לפעול ולתרום בזכות האמונה, הנחישות, מסירות הנפש והאנרגיה הבלתי נדלית של מי שהקים וטיפח אותו.
המצגת על פעילות המועדון והסרט על האמונה החזקה של לידיה זוהר ועל התמודדותה עם מוגבלות פיסית שנכפתה עליה, יחד עם הופעתם בהתנדבות של כלת פרס ישראל, נורית הירש והזמר הבדרן מוטי גלעדי- שניהם ידידים קרובים חתמו ערב מרגש ביותר. בסופו הוגש אלבום מזכרת, שהפיקה –אף היא בהתנדבות-צביה לינצר ונערך מצעד נכדים ובני משפחה שהגישו פרח לסבתא הנרגשת.